مردم نباید مشکل آب شرب داشته باشند

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

مردم نباید مشکل آب شرب داشته باشند
نویسنده : admin تاریخ : 16 تير 1389

عصر دیروز (سه شنبه )در طی بازدید سرزده فرماندار شهرستان میناب مهندس قانعی فرد از شرکت آب وفاضلاب و تاسیسات آبرسانی میناب در میان پرسنل سختکوش آب و فاضلاب حضور یافتند و از زحمات شبانه روزی آنها تقدیر و تشکر نمودند.

 در طی این بازدید که مدیران آب فاضلاب شهری و روستایی ,و مدیر آب منطقه ای شهرستان حضور داشتند فرماندار شهرستان با اشاره به اینکه استان هرمزگان یکی از مناطق گرم و کم آب کشور است و میزان مصرف آب بالطبع درآن  بالاست و با توجه به وجود سد استقلال در شهرستان میناب که یکی از عمده تامین کنندگان  آب شرب چند شهرستان میباشد وظیفه مدیران و پرسنل آب وفاضلاب شهرستان جهت مصرف بهینه ،تامین، حفظ ونگهداری از تاسیسات و شبکه آبرسانی بسیار بیشتر است . و باتوجه به اینکه در روزهای گرم سال قرار داریم و میزان مصرف مشترکین آب بالاست مردم و خانواده های محترم نبایددر گرمای طاقت فرسای تابستان  مشکل و دغدغه آب شرب داشته باشند و در این زمینه مدیران و کادر خدمتگزار آب و فاضلاب باید تلاش بیشتری در زمینه تامین آب شرب شهروندان داشته باشند و این میسر نخواهد بود جز با تلاش و کار مضاعف و خدمت شبانه روزی به مردم و کسب رضایت مردم .

همچنین در این بازید فرماندار شهرستان مدیرا ن آب و فاضلاب را توصیه  به فعالیت در زمینه فرهنگسازی مصرف بهینه بخصوص در  مصرف آب در جامعه نمودند که از طریق آموزش در بطن خانواده یعنی برای کودکان و جوانان با استفاده  ازابزار و روشهای  مختلف مانند رسانه های جمعی مجلات و فیلم های آموزشی  تافرهنگ مصرف بهینه در نسل آینده نهادینه شود .

فرماندار شهرستان همچنین از خانواده ها و مشترکین آب در خواست نمودند که در مصرف آب صرفه جویی نمایند تا در تابستان امسال سایر شهروندان با مشکل کم آبی مواجهه نشوند و این امکان پذیر نیست جز با همکاری خود مردم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: ادارات، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.